15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל

השירות ניתן בכל הארץ

מוקד פניות ציבור - באמצעות טופס דיווח

מוקד פניות הציבור מסייע מדי יום לנוסעי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ. ניתן לדווח באמצעות טופס דיווח על כשלים בשירותי התח"צ הקיימים ועל שירותי תח"צ חסרים (בעיית תדירות, איחורים, דילוג על תחנות ועוד). ניתן לפנות אלינו פרטנית גם במייל [email protected]

מהות השירות:

תנאים לקבלת השירות:

השירות ניתן בשירות אינטרנטי מקוון
השירות ניתן בכל השנה

השירות ניתן ע״י:

15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל

מידע נוסף אפשר למצוא בגיידסטאר - אתר העמותות של ישראל

שירותים נוספים בסניף:

כל שירות ממפה מגוון של שירותים ומענים חברתיים שהמדינה, ארגונים וגופים שונים מעמידים לרשותינו, האזרחים. בעזרת סינון, חיפוש ושיטוט במפה ניתן לגלות בדיוק מי יוכל לעזור לך.

המערכת כרגע בגירסת בטא - חלק מהמידע יכול להיות חסר או לא מדויק.

כל זכות בע"מ (חל"צ), אינה אחראית לתוכן המוצג באתר. המידע באתר הוא כללי, ברובו מוזן בהדרגה ממקורות שונים בצורה אוטומטית, ואינו בהכרח מלא, מדויק, עדכני וכיו"ב. השימוש באתר הוא באחריות המשתמשים בלבד. למידע נוסף ראו הסבר על מדיניות האתר.

פיתוח, עיצוב ושותפות בניהול מוצר: אדם קריב, מושון זר-אביב ומור רובינשטיין, While True Industries.

אודותהוסיפו שירות חסרשותפים הצהרת נגישות צרו קשרמפת אתר
מוקד פניות ציבור - באמצעות טופס דיווח / 15 דקות / שירות ארצי | כל שירות